✓ Kundeservice tlf 93 30 46 46     ✓ Prismatch og 90 dages gratis ombytning     ✓ Fri fragt ved kun 499.-     ✓ dag-til-dag levering

FAQ

I denne hjælp-til-selvhjælp finder du svar på de fleste spørgsmål.

Mest Almindelige Spørgsmål

Kan man bytte alle varer gratis?

Vi bytter til enhver tid alle varer indenfor 90 dage fra købstidspunktet. vi kræver blot at varen kun er prøvet i det omfang at varen var prøvet i en fysisk butik, med henblik på at fastslå anvendelighed.

Vi bytter varer uden fragtomkostninger for dig. ved returnering betaler du for fragtomkostningen – husk at man også kan bytte til et tilgodebevis.

Jeg har fortrudt mit køb, Hvad gør jeg så?

Du kan benytte din fortrydelsesret i op til 14 dage fra den dag du modtog varen, benyt blot vores lette returneringsformular som du finder under din ordreinformation, husk at varen skal være ubrugt i henhold til vores handelsbetingelser. (og at varen ikke er specialfremstillet efter dine ønsker)

tip: Du kan altid bytte varen i stedet for at returnere den, har vi ikke lige det du ønsker dig den dag du vil bytte – kan du vælge at bytte til et tilgode bevis.

 

90 dages gratis ombytning

Hvis du modtager en pakke du ikke er tilfreds med eller en vare i forkert størrelse, tilbyder PerformanceGear 90 dages gratis ombytning. Du kan desuden også returnere din vare i samme periode – det koster 49 kr. at benytte vores returlabel, såfremt pengene skal udbetales. Dette gælder dog kun i Danmark (Ikke udland og Grønland). (og at varen ikke er specialfremstillet efter dine ønsker)

tip: Du kan altid bytte varen i stedet for at returnere den, har vi ikke lige det du ønsker dig den dag du vil bytte – kan du vælge at bytte til et tilgode bevis.

Skal jeg selv betale fragten hvis jeg fortryder mit køb?

Ja og så alligevel ikke helt, du betaler selv for at sende varen retur, men på vores returportal er du sikret en fast lav pris og at pakken sendes frem til den rigtige adresse.

Men når du benytter vores returportal modtager du en kupon til at få fri fragt til næste gang du handler hos os.

tip: Du kan altid bytte varen i stedet for at returnere den, har vi ikke lige det du ønsker dig den dag du vil bytte – kan du vælge at bytte til et tilgode bevis og der er jo ingen fragtomkostninger når man ombytter.

Kan man bytte alle varer gratis?

Vi bytter til enhver tid alle varer indenfor 90 dage fra købstidspunktet. vi kræver blot at varen kun er prøvet i det omfang at varen var prøvet i en fysisk butik, med henblik på at fastslå anvendelighed.

Vi bytter varer uden fragtomkostninger for dig. ved returnering betaler du for fragtomkostningen – husk at man også kan bytte til et tilgodebevis.

Pris Match - hvordan virker det?

Skulle du mod forventning finde en vare hos en konkurrent som er billigere end hos os, matcher vi prisen for dig!.
Det eneste du skal gøre er at kontakte os via vores kontakt formular hvor du indsætter et link, på vores vare, og et link med den samme vare fra en anden online shop som du mener er billigere end vores pris.

Når vi har verificeret at shoppen og varen overholder vores betingelser for prismatch, vil du modtage et link retur på din mail, hvorpå du kan bestille varen til en 100% matchende pris.

Vigtigt
For at gøre brug af 100% prismatch skal du helst indberette prisdifferencen før du afgiver din ordre på vores webshop.
Derfor bestil først når du har fået en godkendelse fra os pr. mail!.

For at sikre en fair sammenligning, skal disse enkle krav opfyldes inden en 100% prismatch kan gøres gældende:

-Det skal være hos en dansk online shop med dansk cvr nr. og varelager placeret i Danmark.   
-Varen skal være på lager, og til levering inden for 1-3 dage.
-Varen skal være nøjagtig den samme; Producent, kvalitet, farve osv.   
-Dokumentationen skal være i form af et link til varen.   
-Prisen skal være på 1 stk. af varen (altså ikke 2 for X kr.).   
 -100% prismatch gælder varer, der reelt er tilgængelige, og dermed ikke tilbud eller kø tilbud med begrænsede antal/tid.100% prismatch gælder ikke tilbud, der kræver et medlemskab, som f.eks. en indkøbsforening, kundeklub eller nogen form for betaling for at få adgang til tilbuddet.  

100% prismatch omfatter udelukkende varer omfattet af danske regler for moms, told, garanti/reklamationsret og forbrugerbeskyttelse

Bestilling

 

Hvordan bruger jeg en kampagnekode?

Feltet Rabatkuponkode finder du både når du ser din kurv og på betalingssiden øverst. Hvis det ikke er synligt, kan du klikke på KAMPAGNEKODE for at udvide den. Efter at du har kopieret eller tastet din kode i feltet, trykker du blot på Knappen: Anvend rabatkupon.

Er det sikkert at handle online?

Vi gør alt for, at det er sikkert at købe online  hos os. Vi benytter branchestandarden Secure Sockets Layer (SSL)-teknologi for at kunne kryptere potentielt følsomme oplysninger, der indtastes på vores website. Det inkluderer dit navn, adresse og andre kritiske og følsomme oplysninger som dine kreditkortoplysninger. Information mellem din pc og vores websted kan ikke læses, hvis andre skulle få fat i den.

Vores teknologi har følgende funktioner:

Godkendelse – sikrer, at dine data sendes til den korrekte webserver, og at denne server er sikker.

Kryptering – afkoder dataene, så de ikke kan læses af andre end den sikre server.

Dataintegritet – kontrollerer de overførte data for at sikre, at de ikke er blevet ændret.

Kan jeg afgive min ordre telefonisk?

Vi kan ikke modtage telefoniske ordrer, men du er velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp til at afgive din ordre.

Hvorfor kan jeg ikke afgive en ordre?

Hvis du har problemer med at afgive en ordre, skal du kontrollere, at alle de oplysninger, du har angivet, er korrekte, før du afslutter dit køb.
Hvis der mangler oplysninger i obligatoriske felter (markeret med en rød stjerne), kan du ikke afslutte din ordre. Kontroller, at alle obligatoriske oplysninger er angivet. På vores mobilsite skal du måske klikke på knappen ”næste” eller +-tegnet for at sikre, at alle obligatoriske felter vises.

Der kan også være en forbindelsesfejl. Luk websiden ned, slet din browser-historik og kontroller, at alle cookies og pop op-vinduer er aktiveret.  Du kan også bruge en anden browser eller enhed til at afslutte din ordre, hvis de foregående trin ikke løser problemet.

Hvis ingen af de tidligere metoder har løst problemet, har din kortudsteder måske afvist din betaling. Kontakt kortudbyderen, eller brug et andet kort eller betalingsmåde.

s.

Hvornår trækker i pengene på min konto?

Når du bestiller en vare bliver beløbet du har handlet for i første omgang reserveret af din kortudsteder, vi må pr. lov først trække beløbet når vi har gennemført pakning og forsendelse af din ordre.

Hvad er 3-D Secure?

MasterCard SecureCode og Verified by Visa giver dig øget sikkerhed og er services, der beskytter adgangskoden på dit betalingskort, når du handler i netbutikker, der er tilmeldt sikkerhedsstandarden.

Du opretter selv din Verified by Visa kode/SecureCode, som kun du kender og kan bruge ved nethandel. For at tilmelde dig MasterCard SecureCode/ Verified by Visa skal du blot følge vejledningen, næste gang du bestiller varer hos os. Du kan også tilmelde dig ved at kontakte den bank, der har udstedt dit Maestro/Visakort.

Du bliver bedt om at angive en adgangskode. Det skal du kun gøre en gang. Når du efterfølgende bruger kortet online, bliver du bedt om at angive adgangskoden, når du går til kassen.

Tip: Benytter du Mobile Pay til betaling, så er alt dette sat op en gang for alle og du har ikke brug for en ekstra kode eller lignende.

Kan jeg annullere min ordre?

Der er kun meget kort tid til annullering af ordrer, når ordren er afgivet, vi pakker så at alle pakker kan komme hurtigt frem, men under din konto kan du kan du selv annullere din ordre eler dele af den, men kun så længe at vi ikke har afsendt denne.

Vi kan ikke annullere ordren, når ordren er pakket eller afsendt. Ring til os så hurtigt som muligt, og opgiv dit ordrenummer, så vil en af vores medarbejdere undersøge, om vi kan annullere ordren for dig. Hvis pakken er afsendt, har du 14 dages fuld returret.

Hvor mange gange kan jeg bytte en vare?

Som udgangspunkt kan du bytte den 1 gang uden fragtomkostninger, Kontakt vores kundeservice i dit særlige tilfælde, vores system kan desværre ikke automatisk håndtere flere ombytninger uden omkostninger gratis.

Husk at du også kan besøge vores Showroom, hvis du ønsker at prøve dig frem til det helt rigtige for dig.  Du kan handle direkte i vores showroom.

 

Jeg er kommet til at lave en forkert bestilling, kan jeg ændre den?

Ja under din konto og dine ordrer kan du annulere og ombytte produkter, hvis du er i tvivl eller at vi allerede har pakket din ordre så kontakt straks vores kundeservice på telefon eller mail, så kan vi forhåbentligt nå at pakke den rigtige vare til dig. men husk at vi pakker og sender hurtigt, så skynd dig at tage kontakt.

 

Skal jeg selv betale fragten hvis jeg fortryder mit køb?

Ja og så alligevel ikke helt, du betaler selv for at sende varen retur, men på vores returportal er du sikret en fast lav pris og at pakken sendes frem til den rigtige adresse.

Men når du benytter vores returportal modtager du en kupon til at få fri fragt hos os næste gang du handler her.

tip: Du kan altid bytte varen i stedet for at returnere den, har vi ikke lige det du ønsker dig den dag du vil bytte – kan du vælge at bytte til et tilgode bevis.

 

 

Jeg har fortrudt mit køb, Hvad gør jeg så?

Du kan benytte din fortrydelsesret i op til 14 dage fra den dag du modtog varen, benyt blot vores lette returneringsformular som du finder under din ordreinformation, husk at varen skal være ubrugt i henhold til vores handelsbetingelser.

tip: Du kan altid bytte varen i stedet for at returnere den, har vi ikke lige det du ønsker dig den dag du vil bytte – kan du vælge at bytte til et tilgode bevis.

 

 

 

Kan jeg få min pakke i morgen?

Hvis du bestiller inden kl. 15:00 på hverdage, bliver din pakke afsendt samme dag til levering næste hverdag  (pakkeshop også weekender) altså normalt går der 24-36 timer fra bestilling til levering.

Som alternativ tilbyder vi Click & Collect hvilket betyder at du kan hente din varer efter 20 minutter på vores adresse: Bygmestervej 6 – i Gården, 2400 København NV.

 

 

 

 

Fragt og Levering

Hvor hurtigt sender i ordren?

 

Vi tilbyder kun varer som er på lager, vi pakker og sender inden for samme døgn som du bestiller.

Fra tid til anden kan en levering til os fra producenten have været forsinket og så vil det fremgå tydeligt under varebeskrivelsen hvornår at denne vil være på lager igen.

Hvordan sender i min pakke?

Vi benytter Postnord som primær pakkepost leverandør, da de tilbyder den største pallet af fragtmetoder inkl. aftenlevering og levering i weekenderne. men du kan også vælge GLS.

  • PostNord og GLS til pakkeshop – leveres også lørdage
  • Til Erhverv – leveres alle hverdage imellem 08:00-16:00
  • Privat omdeling med PostNord- leveres alle hverdage imellem 08:00-22:00

Vælger du privat omdeling, bør du angive en alternativt leveringsmulighed for omdeleren, hvor at pakken evt. kan stilles i Carport, Foran Dør eller lign. ellers risikerer du at din pakke bliver sendt retur til os. hvis de ikke træffer dig nå de ankommer. men vi anbefaler at du downloader Postnords App. så kan du selv styre din pakkelevering give fuldmagt og meget mere.

Pakker til udlandet?

Med PostNord tilbyder vi levering til Færøerne, Grønland og det meste af Europa til fornuftige priser, er du i tvivl om fortoldning eller håndtering af moms-fritagelse til lande udenfor EU bedes du kontakte kundeservice.

Vi sender iøvrigt til alle danske modtager-adresser, hvor at GLS og Postnord tilbyder levering. såfremt at du har særlige ønsker eller har behov for at få leveret til udlandet med GLS, bedes du kontakte vores kunderservice.

Kan jeg få min pakke i morgen?

Hvis du bestiller inden kl. 16:00 på hverdage, bliver din pakke afsendt samme dag til levering næste hverdag  (pakkeshop også weekender) altså normalt går der 24-36 timer fra bestilling til levering.

Som alternativ tilbyder vi Click & Collect hvilket betyder at du kan hente din varer efter 20 minutter på vores adresse: Bygmestervej 6 – i Gården, 2400 København NV.

Kan jeg hente min pakke hos Jer?

Vi tilbyder afhentning i vores Showrrom, her har du også mulighed for at benytte vores prøverum og se det store udvalg, helt ligesom at gå i en butik.

Levering i weekender?

Du kan få pakker i weekenden ved at benytte levering til Pakkeshop med både GLS og PostNord.

Varer der bestiles fredag til levering i pakkeshop leveres oftest allerede Lørdag formiddag i Pakkeshops i hele landet.

PostNord tilbyder desuden levering til døren i weekender med levering både lørdag og søndag.

Betaling

Hvordan kan jeg betale for min ordre?

Vi accepterer disse betalingstyper: MasterCard, Visa, JCB, Dankort, Mobile Pay og tilmed Forbrugsforeningskortet.

Vi tilbyder også betaling med ViaBill.

Er du erhvervskunde tilbyder vi fakturakøb.

Kan jeg bruge mit Forbrugsforeningskort?

Ja forbrugsforeningskortet tilbydes her på siden og alle medlemmer opsparer hele 10% på alle ordrer.

Hvad er Viabill?

Viabill er et betalingsmiddel der kan bruges til at betale for din ordre på kredit overfor Viabill. Viabill betaler efterfølgende til os på vegne af dig. Vælger du at benytte Viabill til at betale, så bemærk at vi ikke er part i din økonomiske transaktion med Viabill, men at alle dine rettigheder som kunde og i forhold til den eller de leverede varer naturligvis stadigvæk gælder.

Hvordan får jeg evt. betaling retur?

Hvis hele eller en del af købesummen skal betales tilbage til dig af en årsag, så benytter vi som udgangspunkt samme betalingsmiddel som du har benyttet, således at beløbet bliver tilbageført til samme sted. kun i særlige tilfælde og efter aftale kan der udbetales til andet kreditkort, bank-konto eller lign.

Er det sikkert at betale på nettet?

Dansk Onlinehandel er sikkert på rigtigt mange måder, med lovgivning, kortudstedere og myndigheder arbejdes der kontinuerligt på at sikre alle led af og skille fårene fra bukkene.

Vi gør alt for, at det er sikkert at købe online  hos os. Vi benytter branchestandarden Secure Sockets Layer (SSL)-teknologi for at kunne kryptere potentielt følsomme oplysninger, der indtastes på vores website. Det inkluderer dit navn, adresse og andre kritiske og følsomme oplysninger som dine kreditkortoplysninger. Information mellem din pc og vores websted kan ikke læses, hvis andre skulle få fat i den.

Vores teknologi har følgende funktioner:
Godkendelse – sikrer, at dine data sendes til den korrekte webserver, og at denne server er sikker.

Kryptering – afkoder dataene, så de ikke kan læses af andre end den sikre server.

Dataintegritet – kontrollerer de overførte data for at sikre, at de ikke er blevet ændret.

Hvad er 3-D Secure?

MasterCard SecureCode og Verified by Visa giver dig øget sikkerhed og er services, der beskytter adgangskoden på dit betalingskort, når du handler i netbutikker, der er tilmeldt sikkerhedsstandarden.

Returnering

Kan man bytte alle varer gratis?

Vi bytter til enhver tid alle varer indenfor 90 dage fra købstidspunktet. vi kræver blot at varen kun er prøvet i det omfang at varen var prøvet i en fysisk butik, med henblik på at fastslå anvendelighed.

Vi bytter varer uden fragtomkostninger for dig. ved returnering betaler du for fragtomkostningen – husk at man også kan bytte til et tilgodebevis.

Jeg har fortrudt mit køb, Hvad gør jeg så?

Du kan benytte din fortrydelsesret i op til 14 dage fra den dag du modtog varen, benyt blot vores lette returneringsformular som du finder under din ordreinformation, husk at varen skal være ubrugt i henhold til vores handelsbetingelser. (og at varen ikke er specialfremstillet efter dine ønsker)

tip: Du kan altid bytte varen i stedet for at returnere den, har vi ikke lige det du ønsker dig den dag du vil bytte – kan du vælge at bytte til et tilgode bevis.

 

90 dages gratis ombytning

Hvis du modtager en pakke du ikke er tilfreds med eller en vare i forkert størrelse, tilbyder PerformanceGear 90 dages gratis ombytning. Du kan desuden også returnere din vare i samme periode – det koster 49 kr. at benytte vores returlabel, såfremt pengene skal udbetales. Dette gælder dog kun i Danmark (Ikke udland og Grønland). (og at varen ikke er specialfremstillet efter dine ønsker)

tip: Du kan altid bytte varen i stedet for at returnere den, har vi ikke lige det du ønsker dig den dag du vil bytte – kan du vælge at bytte til et tilgode bevis.

Skal jeg selv betale fragten hvis jeg fortryder mit køb?

Ja og så alligevel ikke helt, du betaler selv for at sende varen retur, men på vores returportal er du sikret en fast lav pris og at pakken sendes frem til den rigtige adresse.

Men når du benytter vores returportal modtager du en kupon til at få fri fragt til næste gang du handler hos os.

tip: Du kan altid bytte varen i stedet for at returnere den, har vi ikke lige det du ønsker dig den dag du vil bytte – kan du vælge at bytte til et tilgode bevis og der er jo ingen fragtomkostninger når man ombytter.

Kan man bytte alle varer gratis?

Vi bytter til enhver tid alle varer indenfor 90 dage fra købstidspunktet. vi kræver blot at varen kun er prøvet i det omfang at varen var prøvet i en fysisk butik, med henblik på at fastslå anvendelighed.

Vi bytter varer uden fragtomkostninger for dig. ved returnering betaler du for fragtomkostningen – husk at man også kan bytte til et tilgodebevis.

Fandt du ikke dit svar – så tøv ikke med at kontakte os!

Skriv venligst en mail til info@performancegear.dk
eller ring til os på telefon +45 93 30 46 46